Filterkoffie is één van de favoriete en makkelijkste manieren om koffie te zetten.
Een van de beste koffiezetapparaten is deze DE Excellent 10SN. Hoewel de Douwe Egberts shops zijn gesloten heeft Blokker nu dit koffieapparaat weer in het assortiment opgenomen. Deze DE Technivorm Moccamaster Excellent heeft dezelfde klassieke, eenvoudige uitstraling die past in elke keuken. Je zet tot 10 koppen koffie per keer, beschikt over een extra ‘heet'-knop, gescheiden warmtebronnen en een antidrupmechanisme.
Dit apparaat staat al heel lang in de top 10 van klassieke koffiezetmachine´s en grote kans dat die model bij jou of bij je familie leden in de keuken staat!
De Excellent is nu weer verkrijgbaar in verschillende kleuren mat als basis zijn: Antraciet, Brushed en Rood. Maar is nu ook in Rood en Geel en ,hopelijk binnenkort, in nog in veel meer kleuren te krijgen!
Tonnie Janssen-Poot zegt
Ik ben op zoek naar een glazen kan van de D.E. Excellent 10 S ( liefst wit)koffiezet app.
Hoop dat u mij verder kunt helpen
Koffie Maker zegt
@Tonnie: Kijk eens op Douwe Egberts Glaskannen en speciaal Douwe Egberts Excellent 10 Glaskan.
W. Blom zegt
Hallo,
Kan dit koffie-zetapparaat, uitsluitend bij Doeuwe Egberts, worden gekocht,
of ook in andere winkels dicht in de buurt?
Wat is de prijs?
Groet Wil Blom.
Koffie Maker zegt
@W.Blom: Dit koffie apparaat is alleen bij Douwe Egberts te krijgen, maar je kunt hem nu nog wel bij DE online bestellen via Douwe Egberts Excellent Online.
Zij daar ook voor de juiste prijs en kleur. Je kunt dan ook direct zien of ze nog in een DE winkel op voorraad en waar die winkels zijn.
A. van Dijk zegt
Voor de Exelent 10 SN ben ik op zoek naar een filterhouder. Hierin zit een veertje en dat is weg. De houder functioneerd niet meer en de koffie loopt naast de kan.
Hoe los ik dit op of hoe kom ik aan een nieuwe houder?
Koffie Maker zegt
@A. van Dijk, in het verleden zou ik je zonder meer naar de DE Webshop verwezen hebben. Helaas zijn nu alle DE winkels en Webshops gesloten en kun je het nog proberen bij Blokker. Blokker heeft dan wel het spaarprogramma overgenomen en een gedeelte van het assortiment, maar niet alles. Heel misschien kunnen ze dat nog leveren, anders ben ik bang dat je het op Marktplaats moet proberen.
Dirk zegt
Behalve in Nederland, worden deze koffiezetters overal verkocht onder de naam “Moccamaster” .
Ook in Nederland zijn er al veel kleuren van de Moccamaster te krijgen.
De onderdelen van de Moccamaster passen vanzelfsprekend ook op de Douwe Egberts Excellent machines.
Dus iets vervangen moet geen probleem zijn.
http://www.moccamaster.nl/
Koffie Maker zegt
@Dirk: Super bedankt! Goede aanvullingen, zeker voor mensen die onderdelen nodig hebben.
A.H.Holshuijsen zegt
Ik zoek een deksel voor op de watervoorraad en ook voor op de filterhouder,
kan U mij daaraan helpen voor, DE excellent koffiesetapparaat.
Bij voorbaat dank voor reactie.
Ton Holshuijsen.
Koffie Maker zegt
@A.H. Holshuijsen: Koffiemaker.nl levert zelf geen producten, dit is een pure informatie websites. U kunt wel kijken op http://www.moccamaster.nl/webshop/accessoires/bekijk_hier_alle_onderdelen/ die leveren diversen onderdelen zoals de door u gevraagde deksels.
Anouk Konings zegt
Hallo,
hoe krijg ik het water reservoir schoon van de Excellent 10 SN?
Alvast bedankt voor de reactie,
A Konings
Koffie Maker zegt
@Anouk Konings: Wij gebruiken regelmatig een oplossing van Azijn en water. Die een tijdje laten staan in het water reservoir en dan het apparaat aanzetten en de het water doorlaten lopen, werkt ook prima om kalk afzetting tegen te gaan. Daarna wel eerst met schoon water weer doorspoelen, anders krijgt je eerste pot koffie een azijn smaakje.
J.de Boer zegt
Al vele jaren gebruiker van de DE Exelent ,prima.
Sinds kort mis ik de deksel,, met uitloop,,voor de schenkkan.Waar kan ik die krijgen / kopen?
Koffie Maker zegt
@J.de Boer: Veel onderdelen van de Excellent zijn te krijgen via http://www.moccamaster.nl/webshop/accessoires/bekijk_hier_alle_onderdelen/
a.groenveld zegt
Van het koffiezetapparaat exellent zoek ik het rechterknopje voor extra heet.
dat is tijdens een poetsbeurt eraf gevallen.
Is deze los verkrijgbaar.
en kunne we deze zelf weer erop demonteren.
Koffie Maker zegt
@A. Groenveld: Specifieke onderdelen zoals het Extra Heet knopje zal lastig zijn om te krijgen. Je kunt het wel proberen via de site van http://www.moccamaster.nl en dan de contact optie gebruiken. Kleine onderdelen staan in ieder geval niet in de webshop.
Ardy zegt
Hallo
Ik ben op zoek naar een rubber waar de overlooppijp van mijn DE Excellent 10
aan bevestigd is. Het is een heel oud apparaat, maar op het rubber na is hij nog prima!
Koffie Maker zegt
@Ardy: Dat zal zeker een lastig onderdeel zijn. Kijk eens op http://www.moccamaster.nl/webshop/accessoires/bekijk_hier_alle_onderdelen/ en mocht hij daar niet bij staan, dan zal mogelijk een mail of een telefoontje zeker uitkomst bieden. http://www.moccamaster.nl/service/contact/
shjansen zegt
ik zoek voor excelent koffie aparaat een water reservoir, graag de prijs van de onderdelen
Koffie Maker zegt
@shjansen, je kunt dan het beste even kijken op http://www.moccamaster.nl/nl/webshop/
lutters zegt
ik heb mijn koffie zet apparaat al een week lang ontkalk maar het lampje van ontkalken blijf maar aan en uit gaan wat kan dat zijn ps ik heb er al 5liter
schoonmaak azijn door gespoeld maar geen goed werkend apparaat.
lutters zegt
het apparaat is excellent 10SN de luxe 2×10
Koffie Maker zegt
@Lutters, werkt het apparaat verder wel goed? Dus goed smakende koffie? Anders is misschien de Durgol Snelontkalker nog een oplossing, of het lampje is defect.
lutters zegt
ik heb er ontkalker in gestopt maar het lampje met het woord kalk blijft
branden en dan geeft hij geen heet water?
tonny roelofs zegt
Ben op zoek naar een filter voor het apparaat van DE excellent 10 S
Koffie Maker zegt
@Tonny, kijk dan eens op http://www.moccamaster.nl/webshop/onderdelen_en_accessoires/overige_onderdelen/
Staal zegt
Het lampje ‘Bezig metopwarmen, wachten aub’ brand EN blijft branden (KNIPPERT NIET)
krijg geen water en of koffie wat moet ik doen.
Koffie Maker zegt
@Staal, om welk apparaat gaat het? De Excellent geeft geen meldingen zoals jij aangeeft. Ik zou zelf bij ieder apparaat eerst beginnen met uitschakelen, reiningen en daarna opnieuw inschakelen en ontkalken. Mocht dat niet helpen, dan Douwe Egberts contacteren met vermelding van apparaat type en serienummer.